Ännu en Halloween avklarad...

Lördagens Halloweenfirande var ääääg!

Lite kortfattat så var jag, Sandra och Tess först hos mig innan vi drog ner till Allstar där det var GRYMT mycket folk! Träffade EN som jag kände..... Hejja hejja. Åkte hem vid halv tre, fick skjuts hem med Tess mamma (hon kallade Tess för "mammas mums", haha så sött!).

Vaknade upp i söndags och var riktigt pigg, till skillnad från vissa andra ;) Haha! Vid två åkte jag hem till Johanna och Markus för att fira Thilde som fyller 3 år på torsdag! :) Kom hem rätt sent, låg bara och pluggade teori på kvällen.. Och sov.. Kul jul.

Idag klev jag upp rätt sent, åkte sen ner till körskolan och pluggade teori. Satt där i typ 4 timmar (!), åkte sen hem och la mig i sängen med teoriboken på magen... Vill ha körkortet klart nuuuu!!!...

Det här har varit en....konstig kväll. Underbara människor ringer och smsar från alla möjliga håll. En korkad männsika som är sjukt nervös över att få dåligt rykte ringde också. Daaah, careface?

Aj, har ont i ryggen... Nu blir det soffmode!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0