Älska livet!

I onsdags var jag och Bruce som sagt på bio. Såg Unstoppable, den var bra! Älskar när filmer är verklighetsbaserade. Sen så åkte vi hem till mig, var vaken till typ...halv fem? Sov i typ två timmar, sen så skjutsade Bruce mig till jobbet. Blev en grym torsdag - att vakna upp med världens underbaraste människa, att sen få provanställning på jobbet och att sen på eftermiddagen gå på arbetsintervju som gick superbra! :) Jag säger bara som rubriken, älska livet!

Efter intervjun bar det ut till Timrå till pappa och sen in till stan för att äta kinamat med han och Jane! Efteråt träffade jag Sandra i stan, efter ett tag åkte vi till Fischer och åt där! Sen blev det hemgång och nattinatti.

Igår var det då fredag! Var på Arbetsförmedligen vid elva, efter det tog jag och Sandra en lunch på stan! Vid fyra åkte jag med mamma hem till Kovland där även syster och hennes kille var. Strax efteråt kom Bruce! Åt och drack gott, man bara njöt :) Hehe. Jag och syster drack, Bruce och Robert skulle köra så de blev kaffe för deras del! ;) Hehe. Vid tio åkte jag och Bruce hem, kollade på film och bara myste. Jag somnade som en stock, vilket jag var ensam om ;p

Vid elva åkte jag in till stan, hängde gäng med Sebbe ett tag innan jag och Bruce åkte ut till Birsta till boa. Satan vad öl han köpte, haha det här kan bli en intressant kväll ;) Hehe min lille buse Bruse ;) Ikväll blir det partyparty hos Walle! Jag, Sandra och Bruce ska väl dit vid typ nio, kommer bli awesome! Hoppas att min fina vän Cassandra och Krille kommer förbi också :)

Nää, nu måste jag göra mig iordning lite grann, ska snart träffa mamma och åka till mormor. Sen smäller de! Hehe. Have a nice day, för de kommer jag ha! ♥

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0