Tors-Lör

Sista april, valborg eller vad man nu ska kalla gårdagen. Den dagen fick en helt ny betydelse för mig än tidigare.. Hoppas på att detta blir den bästa maj någonsin! Och bästa året ever!

I torsdags åkte jag och Mariam till Birsta efter skolan. Handlade lite saker inför valborgsfirandet, typ plasttallrikar och en massa shit. Efter det åkte vi med Mami till Mariam. Chillade en timme tills Sanna kom och hämtade oss. Åkte då upp till Kovland för att bestämma balklänningar :) Hämtade hem min också! Så fin :) Åkte sen hem och Sandra kom förbi. Cyklade sen med henne hem och satt på Kungsbacka och surrade lite. Tog racern hem och tänkte "Nu ska jag ha en mysig kväll ensam med tända ljus, äta gott och bara kolla på film". Men herr Fredrik Fischer delade inte den idén med mig!!!!!!!

Efter att vi sett Paranormal Activity så sov ju Sandra och Fischer hos mig. Och helt plötsligt hör jag en massa konstiga ljud. Då drar Fischer ur sig kommentaren (som för övrigt vet hur rädd och lättskrämd jag är): "Alltså allvarligt, när jag sov hos dig så hörde jag något släpas på golvet vid fem på morgonen!" Tack för den!!! Inte fan kunde jag väl lägga mig i sängen och sova då heller?! Lampan som jag hade köpt som lyser rött var jag tvungen att ta ner, för den lyste inte tillräckligt stark och den var så mystisk. Jag kunde inte äta chips, för i min chipsskål kunde man se vardagsrumsfönstret och där tyckte jag att något rörde sig!!! Gaah!

Det slutade med att jag gick ner till Fischer (halvt sprang) och sov där. Du är en bra kompis, men fan så elakt! Haha, jag är seriöst liiiiivrädd för spöken och sånt. Jag försöker tänka att det är Nina som är och hälsar på mig men det är inte så lätt de heller...

Iallafall, drog på skolan i fredags dårå och efter de gick jag på stan med Sandra, Fischer och vi träffade på Cassi. Efter ett tag åkte jag och Sandra hem till mig och gjorde oss iordning och peppade för kvällen. Vid sextiden dukade vi upp en mysig uteplats på baksidan av mitt hus. Vi grillade och snackade en massa skit, rent ut sagt, haha! Vi var jag, Sandra, Fischer, Mary, Mariam, Mazlum, Khadije, Mia och på slutet kom Alex förbi.

Vid niotiden gick vi in till mig och spelade spel och hade oss. Drog till Issa efter ungefär en timme där det var en massa människor! Kul hade vi iallafall. Vid halv två stack vi iväg till Allstars och röjde på det fullproppade dansgolvet. Usch, vad jag hatar slusk. Hur många killar hatar inte mig? Haha. Låt mig vara, jag försöker faktiskt dansa!!!

Efter de åt vi på McDonalds, så klart. Tog en taxi därifrån och så blev de nassi! Och gissa vem som skulle upp och jobba? Jo, jag! Helt död. Men nu är de avklarat. PUUH!

Jäkligt rolig fredag måste jag säga, och vad som händer idag vetefasen, ska man ta de lugnt kanske. Filmkväll? Låter bra.

Bilder kommer senare, ska ta mig en tupplur nu, bitcheeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0