Ten million fireflies

Shulululu.

En tisdag utan skola idag då, gillas :) Är hemma med Sandra nu, vi ska ha pluggdag ;) Den ni! Ska göra typ allt nu så att de mesta är avklarat i veckans slut :) Så skönt att känna att de snart är slut!

Har varit lite dålig på att uppdatera. Ursäktamente.

Söndag: Hämtade bilderna med Khadije hos Angelica, hade god lust att ta med mig en av hennes chihuahuor (eller nu hur man stavar) hem! Såååå sjukt söta. Vill så gärna ha en hund, men de går ju liksom inte just nu... Tårar :( Iallafall, åkte sen till Laserhallen för att döda lite fett. Vi var ett helt gäng och såklart var det kul! Inte lika jobbigt denna gång, tack och lov. Efter det så åkte jag hem och bara slappade. Skönt!

Måndag/tisdag: Sov som ett dött djur, åkte sen till skolan för att lyssna på nå politiker som rent ut sagt sög. Störde mig nå fruktansvärt på en tjej från Moderaterna som förolämpade dem andra politikerna och skulle försöka knäcka dem. Visst kan man tycka olika, men inte måste man väl vara otrevlig? Gaah, bitch.

Åkte till Birsta efter skolan för att möta upp Khadije och Gustav. Gurra skulle köpa lite grejer till lägenheten :) Käkade på Ikea gjorde vi också. Alltså sjukt värt! 15 spänn för en dricka, en korv och en pizza liksom?! Det blir min kagge nöjd för, liksom. 15 spänn, de är inte ens två cheeseburgare? Haha. Arbetsskadad...

For sen hem till mig efter att ha varit runt i halva Birsta. Gustav ska sy till min klänning som är lite stor och konstig, tänkte ha den till mösspåtagningen nästa onsdag. Men inte fasen tog vi med den när vi skulle skjutsa hem honom?! Haha, glömska människor. Sen åkte jag och Khadije till Gold's och tränade. Åh hua, vad jobbigt det var. Tredje dagen i rad av kondisträning, det är verkligen inte min kropp van vid! Haha. Körde lite gym också, vilket min kropp iallafall kände sig lite hemma vid. Åkte sen hem tänkte att jag skulle slappa och mysa för mig själv. Istället fick man rörande sms från Antes mamma som bokstavligen fick mig att gråta. Tadaa, vilken kärring jag är. Men jag kunde inte hålla tårarna borta. Och på tal om trollen så...

...vid tio fick jag sms av Ante. Drog hem till honom vid halv elva. Det är så skönt att ha alla samlade i Granloholm. Nästan alla. Ante, Sandra, Khadije, Mariam, syster och Robban... Iallafall, kollade på tv och surrade lite skit innan de börjades snarka. Tjoho. Vaknade vid sex-tiden av att jag fick ett gulligt sms av Antes mamma där hon skrev att hon var så glad över att se mina skor i hallen igen, haha :) Fick skjuts hem vid halv nio då Ante skulle till jobbet. Åt frukost, sov. Vaknade, kollade på tv, somnade. Vaknade och klockan var tolv. Say whaaat?

Nä, nu måste jag göra nytta. Svenska nationella imorgon, ska hålla tal i fem minuter om skilsmässa. Wish me good luck, chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0