Söndag och dåligt väder, det stoppar inte oss!

Kom hem för ett tag sen efter att ha spenderat en kanonsöndag (shit, jag skrev lördag först.. dagvild?)

Just ja, har inte berättat om igår.. Äh, de tar jag senare! Haha! *palla*

Fick skjuts och plockade upp Sandra imorse för att käka frukost på McDonalds :D Haha, trötta jävlar var vi, men värt ändå! Åkte sen in till stan och chillade på Charm, snackade lite skit och det där vanliga som jag och Sandra är världsmästare på ;) Gick sen till Tusen och en natt där Sandra skulle jobba istället för Mazlum. Efter jag varit där ett tag och även käkat så tog jag bussen till Birsta och mötte upp Mary och Gustav :) Gick lite på Birsta och kollade. Köpte en bikiniöverdel på H&M som jag fetdiggade :) Sen drog jag hem, bytte om till badkläder och sen kom Henke och Mary och hämtade mig! :D

Vi åkte till Hulisjön där vi mötte upp Angelica! Hon stod för fotograferingen, vi andra badade ;) Och det var riktigt skönt i vattnet! Det gick till och med att bada utan att frysa till is! Det gillas tjockt mycket. Sen åkte vi till "jobbet" och fixade till oss lite och åt :) Sen fick vi idén att spela kubb. Vi alla åkte med Angelica ut till typ Töva för att hämta ett kubbspel, haha. Och den färden var...ja, vad förväntar man sig när Angelica är med? Haha! En massa citat och korkade saker kom inte bara ur hennes mun, men mycket stod hon för :D Haha!

Sen fick vi ännu en dum idé.. Att spela kubb i en rondell. Sagt och gjort. I Birsta vid Toy'r'us eller hur det nu stavas så stod vi och spelade kubb. På rondellen. I gräset. Angelica och Henke gömde sina pinnar bakom blommorna!!! Snacka om fusk. Efter att ha insett att det inte gick så bra så gick vi till Elgigantens parkering och spelade istället. Vilka vann? Jag och Mary, så klart ;) Mohaha.

Fick sen skjuts hem och nu sitter jag här, är rätt trött faktiskt.. Men det är bara bra. Upp med tuppen imorgon vid sju! Ja hua, hur ska det gå. Det är man ju verkligen inte van vid!

Funderar på atttt....sova. Makes sence.

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0