Sjukhusskräck.se

Hej hopp!

Nu har jag kommit hem från sjukhuset. Åkte ner vid åtta till Westhagen för att möta upp Mazlum och Osman. Vi åkte till sjukhuset för att hälsa på lilla Sandra som opererade bort halsmandlarna idag! Bra pojkvän som Mazlum är så kom han med en bukett vita rosor. Bra kompis som jag är så kom jag tomhänt. Haha! :( Men ja, man får inte mycket för tre kronor? Sorry Sandris, du får igen de en vacker dag (a)

Sitter just nu och försöker plugga marknadsföring. Världens drygaste ämne. Boken är flummig och de står inget konkret i den. Bara en massa blablablablabla. Ni fattar. Jag fattar däremot ingenting av de som vi ska ha på provet. Dock så brukar jag känna att jag inte fattar något men sen så slutar de med att man får VG på provet. Så jag ska nog vara tyst bara ;p

Ska proppa i mig lite glass och maränger nu, yummie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0