Sista veckan i skolan is here

Filosofiprov: check!
Kroppsbok: check!

Nu är det bara en vecka kvar! Shit, jag kan knappt tro det. Helt overkligt. Det blir mycket farväl nu, känner jag. Till klasskompisar, arbetskamrater och lärare. Kommer nog fällas några tårar när vi skiljs åt. Och inte minst när två av mina allra bästa vänner flyttar till London, Usch, jag vill inte ens tänka mig hur tomt det kommer bli.

Men ser fram emot ett nytt liv med nya vänner! Och ett underbart studentfirande.

Ska nu dra iväg på lektion i marknadsföring. Ja, det är lika tråkigt som det låter. Efter det blir det ner till stan och det ska hinnas med en massa massa massa! Hörs ikväll :)

Men innan jag loggar ut från datorn ska jag kolla in bordsplaceringen på balen som har uppdaterats.. :D Hihihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0