Sattördäj

a.k.a Saturday a.k.a lördag!

Dedär med filmkväll höll inte så bra! Sandra kom förbi på kvällen efter hennes jobb. Hon åkte hem med karln och bytte om och sen vid elva kom de och plockade upp mig. Åkte ner till stan och mötte upp Osman för att sen dra till Irish där dem skulle spela på maskiner, haha. Spela bort, skulle jag vilja påstå. Såklart så vann inte jag något, eftersom jag inte heller satsade något. Har hellre kvar mina pengar än att få chans på mer!

Där träffade jag Ante och Emil, hade ett riktigt givande samtal med min gamle vän Ellertz... Sen så gick vi alla in på Daltons och dit kom också Linda och Marie. Var där ett tag innan vi drog till Memento. Jadu, herr Dahlström, hur ska jag kunna förklara dig med ord? Hmm.. Tankad? Spring i benen? Pussglad? Surrkuse? Komplicerad? Listan kan bli lååååång, haha.

Som vanligt så mådde en viss person dåligt och ville åka därifrån. Tog en taxi till Strömstads och tack och lov så betalade jag inte, haha. Gud, vilken gratiskväll ;) Iallafall, gick hem och efter ett tag så får jag ett samtal "Kom ner och öppna". Där satt man grissnygg i morgonrock och tofflor och proppade chips, men aja.

Och detta var inte en rolig morgon. När jag blev själv så spydde jag, gud vad roligt! Och nej, det berodde inte på att jag var ute dagen innan, drack ju inte ens. Har suttit ute på balkongen halva dagen, tagit luft, och bara njutit av solen som lyser starkt idag! Mums! Sen kommer nog Sandra hit, kanske kommer ta en promenad med Khadije också, beror på hur jag mår. Och nej, jag vill inte på bio.

Nu ska jag äta mitt första mål för dagen... Illa, sa hans gorilla. Mohahaaa tadaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0