Rubrik

Gårdagen var ingen annan fredag lik!

Var hos mig med Sandra och tog bussen till stan vid elva. Det var nog den sjukaste bussfärden jag varit med om, ever. Till och med sjukare än då vi sjöng "alla heter glenn i Göteborg" och stog på olämpliga platser och var dyng. Syftar mest på Anton där som lyckades ramla, höhö. Iallafall, så drog jag och Sandra på Svenssons. Medan jag var svinlugn och bara skakade på huvudet och skrattade åt saker och ting, så satt Sandra helt förstörd och arg. Hon förklarade sin känsla som att det kändes som om hon blivit dumpad, trots att det här handlar om mig. Hihi, det är äkta vänskap ♥

Hängde ett tag med Angelica, Sjöblom, Viktor m.fl. innan dem skulle hem! Mazlum kom till Svenssons och vi tog sen bilen till McDonalds, hehe. Sen var det dags för natten.

På tal om Anton så är det bal ikväll :) Hehe. Mamma kommer om en stund och ska fixa lite med klänningen, jag bör nog sätta igång med håret nu. Sen bär det av till Anton med några innan vi röjer på Södra Berget!

Hoppar in i duschen nu!

I love my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0