Opassande uppvaknande

Pinsamt nog så klev jag upp halv tre idag. Och inte kände jag mig utvilad och njöt av något fint väder ute heller. Näe, jag vaknade upp med dundrande huvudvärk och mitt högra öra känns...skumt. Det låter som om jag har en baslåda i örat. Ibland låter det som om ljud som kommer in i det är ljud från grannen på andra sidan väggen. Vet inte hur jag ska förklara, men det är läskigt! Och det vägrar försvinna! Inte nog med det så regnar det ute. Vad är det här?! Ruggigt nära fredag den 13e, men det är ju för sjutton gubbar den 14e idag, så ge mig lite lycka?!

Vad händer idag då? Funderar på att dra ut. Hoppas mitt öra och blir festsugen om några timmar. Shit, klockan är tre. Skärpning, Elin... Jag känner mig som en no-lifer, jag trodde seriöst att det var lördag idag. Blir alldeles dagvild när man är ledig från skolan på de här viset. Hela dagen igår pluggade jag och sov, vilket liv?! Eller ja, Sandra kom förbi en sväng på kvällen.

HAHA, jag måste bara få skratta lite. Vi kollade på Bella & Tyra Show.. Gästen var Kissie. Och ja, dem hatar varandra. Kissie har kallat Bella för gris och allt möjligt, och kallat Tyra för slampa. Helt seriöst, jag har inte varit med om någon pinsammare tjej än Kissie. Hon var sjukt bitchig och otrevlig, i direktsändning liksom?! Hon tänkte inte tanken om att hennes läsare kanske såg programmet? Jag har alltid sett henne som ökänd, men nu skakar jag definitivt huvudet åt henne. Tusen gånger om. Kolla på avsnittet så förstår ni vad jag menar. Asgarv.

http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie <-- Där kan ni se avsnittet!

Aja, nu måste jag plugga lite. Och stänga av musiken innan jag blir tokig, det låter som om jag sitter i en bubbla. Eller vänta, nu vet jag hur jag ska förklara! Det låter som om man står utanför en bil som spelar hög musik. Eller om man står utanför en lägenhet som det spelas hög musik i. Ha, där fick jag ner det i ord. Tyck synd om mig, för bubblan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0