Ont med tid!

Alltså ursäkta, men jag har lite tid över till att blogga :/ Är hemma halv sex varje dag och då har jag massa annat att göra. Sorry!

Är så virrig så jag har glömt att berättat att jag har börjat jobba på Telia! Ska jobba med mobil kundtjänst, just nu är det en utbildning i 4 veckor. Det är sjukt mycket att lära sig! Men det är roligt, jag är säker på att jag kommer trivas :)

Orkar inte skriva som mycket om dagen eller så, förutom att jag varit på fotboll. Sidsjö-Böle mot Selånger. Selånger åkte på däng, tack och lov för de... Det var min dag. Sjukt kortfattad, haha.

Ska nog lägga mig och sova nu, iallafall försöka vila. Nu vet jag hur heltidsanställda känner sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0