Måndag

Som sagt så kom Sandra hit igår kväll. Hon sov hos mig, jag somnade för en gångs skull inte sist! Haha. Hade tio minuter på mig att göra mig iordning imorse och jag var sååå sjuuuukt trött. Kom ner till stan, jaha ingen lektion, så vi satt oss på stan och solade lite istället! Tog en baguette med skagenröra på Charm, mumma :) Var nå erbjudande och vi haffade till på en gång, hehe. Gick sen till skolan och hade lektion i tio minuter, värt... Nja. Satt oss på stan och surrade lite innan Mazlum kom. Åkte sen hem själv och sen så kom Sandriiis. Haha, denna kväll har bara varit allmänt FUL. Sandra har lekt Pokemon och uppträtt till "Thriller", haha... Den som lyckas haffa min kamera får se en del fina videos ;)

Sitter och njuter till Disney-musik... Åh, känner mig som liten igen :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0