Måndag

Gud, jag stör mig så mycket på att jag aldrig kan skriva rätt när jag ska logga in på bloggen. Jag lyckas alltid skriva elinholfet istället för elinholfelt. Och för blondinerna: jag glömmer att skriva dit ett L.

Idag var jag på staden med Sandra, Mazlum och hans kusin. Åt och jag köpte strumpbyxor, känns inte som om man vill ha trasiga strumpbyxor till en fin sommarklänning, nej nej. Modemiss.

Sen drog jag hem till Gustav där Mary var, men hon gick nästan direkt när jag kom. Han sydde till min klänning :) Tack Gurra Snurra! Hehe. Kollade lite på tv, Top Model så klart. Tog sen en prommis till stan och vem möter vi inte? Jo, Mary. Lagomt fult, hehe. Jag tog bussen till Sandra där vi solade. Sjuuukt varmt. Men nu ska vi bli brun. Satt sen i gräset ett tag och snackade skit. En massa skit, tihi.

Nu är jag hemma och nu är det plugga plugga plugga som gäller! Smart av en lärare att lägga prov dagen efter mösspåtagningen? Jag har till och med två prov då. Men det är bara att bita i de sura äpplet, för snart tar vi stuuudeeeenteeeen! Fyfan, vad vi är bra!!!

Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0