Lördag med underbart väder

Älskar dagens väder!!! Mums!

Sov hos Bah's inatt dårå. Klev upp efter att Mariam sprutade vatten på mig och Khadije.. Schöösst, haha. Skjutsade sen den byrackan till jobbet, sen åkte jag, Khadije och deras brorsa til Lidl. For sen in till stan för att ta bussen ut till Bredsand för att åka till Fredrik och Linda. Och hem till Nina såklart ♥ Där var Fredriks kompisar Anton och Ante. Och vad skulle lilla Elin göra där då? Jo, grabbarna hade gjort en låt och dem ville ha med en tjej som sjöng :) Så jag ställde upp! Kan nog bli bra de där, slutresultatet kommer kanske läggas upp, vem vet :) Då får ni höra mig sjunga också.. Piiiinsamt.

Sen kom mamma och Robin och hämtade mig. Träffade Henke där ute i Bredsand av alla ställen?! Hehe. Sen var det jag som satt bakom ratten till Birsta! Kollade runt lite på Skopunkten och Birsta City. Köpte ingenting, såklart. Med min plånbok kommer man inte långt. Efter det körde jag hem till Sandra, satt ute i solen med henne. Så jäkla skönt! Hade leggins och en kortärmad tunika och frös inte en sekund! Blir lite kär när de är sånt här väder, hihi.

Fick sen skjuts med Mazlum hem, eller jag hann inte ens hem. Träffade Fischer på gården som drog med mig till Ica. På vägen tillbaka träffade vi upp Alex. Sen efter det har jag bara varit hemma. Vad händer ikväll då? Det ordnar sig alltid ;)

Måste städa lägenheten.. Mösspåtagning på onsdag, efter det ska vi dra hem till mig. Och då kan det fanken inte se ut såhär.. Haha. Har mer kläder på golvet än i garderoben.. Och med de sagt så kan jag ju säga att jag har sjuuukt mycket kläder..

Jaja, see ya later bitcheees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0