Lördag is the shiiiaaaat

Hej hopp gummipropp...

Om ni har koll så vet ni vad jag gjort idag ;) Hehe. Brorsan var riktigt dukig på matchen :') Blev lite sugen själv på att spela fotboll. Jag slutade för ungefär 3 år sen och skorna jag använde då har brorsan nu... Och han är 10 år yngre. Men men, små fötter är sött har jag hört ;) Hehe...

Är hemma med Mary nu, väntar på de übersega syskonen Bah. Sen bär det av till Mattias på fiesta. Får se hur länge jag blir där, hoppas på en rolig kväll iallafall :) Läju komma upp en helskottas massa bilder från kvällen, som de alltid gör ;)

Nu ska jag fortsätta äta min middag... Sill och rödbetssallad... Hahahaha.

Ha en kanoners lördag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0