Livet är så orättvist

Hade en riktigt jobbig natt inatt. Funderade på livet, fram & tillbaka och fram & tillbaka. Jag tänkte på Nina så jag höll på att bli tokig. Kunde inte slappna av för jag kunde inte sluta tänka. Ibland blir det bara för mycket. Men men, somnade väl vid halv fyra eller något sånt. Klev upp dödstrött imorse, skulle hålla tal på svenskan. Men de fick jag inte av läraren.. Eftersom man måste skicka in PM innan man håller tal men när jag skulle skicka så funkade de inte. Hepp. Så jag ska göra de på tisdag istället. Suck.

Idag blir det skola och sen efter de blir det att dra på gymmet. Vet inte vad som händer ikväll, om LEZ vill starta så blir det film ikväll, hehe. Förhoppningsvis.

Funderar på att kanske käka.. Är hungrig. Äcklig mat på skolan. Aja, jag äter ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0