Långhelg, de gillar vi!

Tjabbatjenahallå.

Sjukt skönt med helg nu och det är bara onsdag! :) Eller nu har det slagit över till torsdag, men why the face ;)

Efter skolan idag drog jag till gymmet för en snabbvisit, drog sen hem för att tvätta. Bläää. Snackade en massa skit med Khadije sen och drog iväg till Henke. Vi såg Avatar :) Har hört så mycket om den, "bästa filmen jag sett" och "så dåligt slut" och blablabla. Men visst var den bra. Och inte tycker jag att de var ett konstigt slut? Wierd.

Jaha, nu då? Kanske man ska börja ladda inför ett hårt träningspass imorgon, tjihoo. Nu ska Elin bli biff ;)

Min huvudvärk och trötta ögon säger att de är dags att ge sig nu. Bajjbajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0