John Blund is my friend

GAAAAHHH vad trött jag är! Men tänkte bjuda på ett inlägg innan jag lägger mig i sängen tillsammans med min dejt Jonte.

Idag var det min sista skoldag på Hedbergska skolan!!! Ever!!! Efteråt gick jag och Sandra och gjorde lite ärenden på stan, sen drog vi till Birsta. Jag hade möte med chefen. Efter mötet går jag fram till Mary och det delades en del tårar. Och inte blev de bättre när Khadije kom och vi insåg att det är mindre än en månad kvar innan hon och Mariam flyttar till London. Grinkalas på McDonalds, yeeey..

Sen kom syster och Robban och hämtade mig. Åkte till pappsen där vi skulle fira syster som fyllde 22år i onsdags :) Åt grillat och tårta tillsammans med släkten. Mys pys. Åkte sen hem och det dröjde inte länge förrän Sandra och Mazlum kom. Cassi kom förbi och hämtade sina öl också, partybruden min, haha :D Efter ett tag kom Osse. Vi fyra har kollat på två filmer :) Den andra tog slut för en stund sen.

Så nu blir det natten och ska sova bort heeela förmiddagen imorgon! Yeey!

Planerna inför imorgon berättas dåå... :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0