Jävla ljushuvud

Tjabba tjena!

Äntligen helg! Denna helg kommer bli awesome har jag en känsla av :)

Min dag - Var på skolan dårå, hände väl inge särskilt. Dog lite på idrotten efter ett jobbigt pass på en träningscykel. Feeeett med träningsvärk just nu. Otränad tjej? Oja. Efter skolan mötte jag upp Mary och vi åkte hem till mig för att göra oss fina inför plåtning med Angelica! :D Efter ett tag kom Khadije, åkte sen hem till henne ett tag. Kollade igenom massa saker som hon och Mariam inte vill ha kvar, massor med kläder och väskor :D En plånbok var mitt fynd, hehe. Och så lite mer såklart!

Åkte sen och plockade upp Mariam och sen drog vi till hamnen till de där läskiga huset. Vi möttes av en väldigt...annorlunda syn. En alkis låg där och sov, haha. Mer om det senare ;) Vi började fota och stoja, vi hade hiphop-stil :D Coolt tillsammans med allt klotter och så :) Och nu tillbaka till alkisen... Helt plötsligt vaknar han och skriker till oss, och jag och Mariam doooooog. Vi blev svinrädda och skrek och sprang runt som nå idioter, hahaha. Han var nog lite less på oss som hade stört honom i hans sömn ;) Fotade sen lite i/utanför en övergiven tågvagn. Tror nog de blir en del fräna bilder :)

Efter de åkte vi och hämtade Gustav och for till Ikea :) GurraSnurra skulle köpa grejer till sin nya lägenhet! :D Spännandeeee! Var där ett tag, sen for jag hem. Skyndade mig hem för att Ante skulle komma till mig, men de ljushuvudet kom ju inte förrän kvart över nio. Han åkte nyss iväg för att spela fotboll. Ja, vad ska man säga. Jag är nog tyst, helst.

Som sagt, denna helg är fullproppad med grejer :D
Lördag - Kolla på brorsans match i Stöde, ska bli kul att kolla på Robin in action! :D Har hört rykten om att han är duktig, brås han på mig kanske? ;) Hehe, man kan ju iallafall hoppas... Sen så blir de partey på kvällen hos Mattias! :D En massa jobbfolk mfl.
Söndag - Ska till Angelica och hämta alla bilder från idag :) Är så nyfiken så jag tror jag spricker!!! Efter det blir det laserhallen, tror jag. Om min gratiskupong fungerar, det vill säga.

Nu ska jag käka glass och kika på tv :) Hehe, åt aldrig glass förut men enda sen jag köpte glass nu sist så äter jag de varje kväll :D Hahaha, fatass! *smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0