Jag älskar att vara student

I lördags var det alltså bal! :D

Fick skjuts med mamma till Big Boy där jag mötte upp Kim för att åka med Frida till Anton! Vi var jag, Anton, Sanna, Jocke, Frida, Emil, Matilda, Jens och Kim :) Snackade lite skit och drack gott innan Kims föräldrar kom och hämtade upp oss i en amerikanare :) Plockade upp Kims baldejt Emil i stan och sen bar det upp mot Södra Berget! Tog dock ett bra tag innan vi kom fram eftersom de var sjukt lång bilkö upp till berget. Och den där vägen upp är ju inte att leka med. En bil fastnade i en backe med en massa balfolk i, hahaha. Lagomt glamouröst ;) Men var fränt med röda mattan och grejer och alla var jättefinklädda!

Kvällen bestod av förrätt, varmrätt och efterrätt som smakade helt okej! Är inte så van vid så fin middag. Fick två cider och ett glas vin till maten också :) Dansade med Anton som var min för kvällen, haha ;) Senare fram mot natten åkte vi med Oskar ner till stan för att gå på Stadshuset men det var det fullproppat.. Så vi drog till Allstars istället! Med våra balklänningar, haha. Men fick en hel del komplimanger så det kändes inte så dumt ändå :)

Åkte sen till Henke på efterfest :) Med mig hade jag Sanna, Anton och Johan. Runt sex på morgonen tog vi en promenad hem till mig och sov hos mig :) Vaknade en snabbis vid typ tio då Sanna skulle hem. Sen så sov man till typ två, sjukt skönt. Sen så kom morbror och hämtade mig för att jag skulle hjälpa till att flytta grejer till mormors nya lägenhet :) Jag var inte pigg vågar jag ju konstatera... Åt en halv pizza sen slocknade jag på hennes soffa. Fick med mig en större TV hem som inte hon skulle ha kvar så det var ju inte helt fel ändå! Hon har flyttat till Bergsåker jättenära där jag bodde för något år sen :) Minnen! Bra som dåliga. Dock så ångrar jag halva mitt liv, men men.

Fick skjuts hem där Sandra väntade på mig! Lite senare kom även Khadije och Mariam :) Vi kollade på en jätteäcklig video på youtube, det slutade med att Sandra typ spydde.. Jag låg i soffan och blundade och höll för öronen. Så äckligt. Hua. Mazlum och hans kusin kom även förbi en sväng och fick se, hahaha! Dem mådde inte bra. Senare åkte vi girls till McDonalds för att käka då Viktor jobbade. Haha, stackarn, vi var inga lättsamma gäster. Åkte sen hem och Sandra sov hos mig, somnade sådär lagomt sent...

Denna dag har också varit sjukt bra. Måndagar är underskattade. Efter jobbet tog jag och mamma en glass på stan och sen körde jag hem. Var hemma en stund innan jag skulle till stan för att träffa Tess och Sandra! Vi drog till Allstars och åt, det var riktigt gott :) Åt jättegod pasta med en Baccardi Breezer att dricka, mums :) Mätta och belåtna blev vi, minst sagt. Killarna brevid var inte blyga, tur att dem gick efter ett tag. Näfyfan.

Efter Allstars drog vi och kollade på bio! Sex and the city 2! Haha, den var jättebra! Kan inte sluta skratta åt Samantha. Hon gjorde filmen. Hon är så klockren. Har inte problem med att skriva, läsa och säga det namnet av någon anledning.. (internt)

Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen innan jag ska hoppa i säng! :D Hehe. Om det inte vore för Henke så skulle jag ha kommit hem typ..nu. Hade blivit illa tvungen att gått hem annars. Även Sandra. Haha, vilken syn.

Tack för ikväll girls! ♥ Och Henke såklart för att du hämtade tre vilsna 91or på stan :'D

Här kommer bilder från balen i lördags! :D

Matilda och Kim



Sanna och Jocke



Mariam och Sanna



Jag och Sanna



Jag och Anton



Frida och Emil (och en snygg Anton där bak..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0