Det där pirret i magen kom tillbaka

Tjooopptjopp!

Gårdagen var helt okej :) Mariam och Khadije hämtade upp mig och Mary och sen åkte vi till jobbet för att hämta is. For sen till Mattias där grabbarna gick omkring i myskläder och skulle käka ;) Efter ett tag blev vi också sjukt hungriga, så vi åkte till jobbet och köpte med oss varsitt happymeal ;) Haha. Sen så droppade de in lite folk, vi dansade och tjoade som vi alltid gör. Föjde med till stan ett tag och hämtade upp lite folk, sen när natten kom blev det hemgång. Där var den historien slut tycker jag!

Hehe, iallafall så vaknade jag seeent idag och sååå skönt. Efter ett tag kom Sandra hit och joinade mig, planerade lite inför framtiden. Saker man måste ha inför mösspåtagningen, studenten, balen och så vidare. Planerade även in att tatuera oss tillsammans. Yeyeye!

Jag var ute och sprang igår, tog en paus och satt i gräset och snackade skit med Sandra en stund också, hehe. Okej, jag är inte ute och springer ofta, kanske just därför Emil, Kim och Henke fråga om jag slagit huvudet? Haha. Iallafall, idag har jag feeett med träningsvärk! Hur ska det gå på laserhallen ikväll egentligen?! Oh shit, jag längtar inte samtidigt som jag längtar. Hmm, dubbelmoral. Men det är jag van vid. Aja, måste göra käk nu innan jag blir hämtad för att åka till Angelica. Ska hämta bilderna, yeeees! :D Så nyfiken, hihi.

Bilder kommer senare från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0