Coca Cola ♥

Äntligen har jag fått min efterlängtade cola!!! ♥ Haha, gud vad töntig jag är.

Blir ändrade planer ikväll. Ska vara med mina bahhzz. Kanske kommer Cassi förbi en sväng och hämtar sina öl som legat i mitt kylskåp sen valborg ;) Ska spara mig tills på onsdag då det blir mösspåtagning, jag längtar!!! Inte nog med att de kommer bli sjuk kul så kommer jag för första gången känna riktig frihet då. Har inte insett vad de innebär att ta studenten, men på onsdag kommer jag nog förstå. Åhhh studenten 2010 säger jag bara!! ♥

Äntligen har jag fått till min riktiga hårfärg! Såg förut att jag har asmycket utväxt men att de knappt syns! Skönt :) Så nu ska jag sluta färga håret. Bara göra toningar. Ska vara snäll mot mitt hår. Har ju trots allt färgat håret konstant sen jag var typ 14 år. Riktigt länge sen, alltså. Bara ett år sen för vissa ;) Haha. Lol.

Och snart är det dags för balen, endast en vecka kvar nu.. Och en dag. Måste börja planera! Hallå Spe07b, vart ska vi "förfesta"?! Hallå Anton, hur tar vi oss till Södra?! Hallå Elin, när ska du börja inhandla allt?! Aja, de hinns väl. Hoppas på att man får pengar så att man kan inhandla löshår, lösnaglar och ett par strumpbyxor som INTE är trasiga :) Och att mamma eller pappa får tag på någon finfin bil som man kan komma i till balen. Vore najs.

Nu ska jag äta min middag, korv med bröd... Haha... Och efter min och Sandras köptripp till Ica så mår jag mycket bättre! Känner mig rätt prima nu :) De kanske märks på innehållet av inlägget, hehe. Iallafall, korv med bröd är underskattat. Orkar dock inte göra nå mer komplicerat än så.

Onsdag. Inte en dag senare, då är det för sent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0