Bye bye, McDonalds..

Idag jobbade jag troligtvis mitt sista pass på McDonalds. Iallafall över sommaren, som de ser ut nu. Det var väldigt blandade känslor. Lite vemodigt. Men men. Vi får se vad som händer.

Sandra kom till jobbet och väntade på mig tills jag slutade. For sen hem till mig och chillade i en timme. Åkte sen ner till Tusen och en natt och hejjade på Mazlum när han jobbade, haha. Jag och Sandra fick även en uppgift, att vika servetter. Sånadär som står upp på borden. Vi tävlade om vem som kunde vika snabbast. Jag vann, hihi. Tror vi vek runt 150 servetter var.. Efter det drog vi till nästa ställe, Stekhuset. Haha.. Elin och Sandra - the nolifers. Satt och surrade ett tag med Osman. Åkte sen hem. Och nu sitter jag här. Med universums huvudvärk och med filosofiboken centimeter från fejjan. Kul kul.

Måste lägga mig nu känner jag, en lååång dag imorgon! Skola, sola, shoppa, åka till Gustav, träna och plugga. Stress suger..

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Gustav

Heja Elin! :)

2010-05-17 @ 08:52:18
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0