Bästa måndagen ever

Orkar inte dra upp hela måndagen men de får bli kortfattat, resten kan man tänka sig själv med tanke på det tokiga folket jag var med! Hehe.

Efter jag slutat åkte jag till Khadije som bytte om, vi tränade på Gold's och efter det träffade vi upp Carro och Britta och vi gick till Blå Kiosken och köpte mat. Mötte upp Moa och sen gick vi till Christoffer för att äta upp maten, mumsmumsmums. Jag och Khadije åkte till henne, lämnade bilen och tog sen bussen ner till Christoffer. Khadije skulle nämligen inte vara körbar på kvällen för hon skulle ta ett glas vin. Eller två. Tre. Sju. Sen åkte jag med Angelica hem för hon skulle hämta lite prylers. När vi kom tillbaka var folket

Hade det jäkligt kul hos Christoffer och vi spelade även kubb i Ja-nej-vetej-parken ;) Gick sen till Irish, hahahha. Fråga mig inte varför. Var där i typ 5 min och tog en shot som Henke betalade :) Han är snäll han, den där Henrik! Gick sen till Donken och åt. Angelica skjutsade hem mig vid halv två eller så. Tack Ankan så mycket för skjutseeen!!!

Nu hinner jag inte skriva mer för ska ut och åka med syster och Robban i nybilen!!! :D Volvo, SÅKLART!



KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0