Årets första dopp!

Årets första dopp blev den 15 maj, wiiiie!

Vid nio kom Mariam, Khadije och Raiyah och hämtade mig. Sen for vi och hämtade Madde och åkte till Sidsjön för att badabadabada :D Var fullt med moppesåttingar och fjortisar, men who cares. Polisbilar överallt. Dagens ungdomar, vad ska de bli av dem.. 94or som sitter och dricker öl och röker? Hallå? Vilka tror ni att ni är?

Iallafall, sen åkte vi till hamnen och inte slapp vi fjortisar och moppefolk där...nej! Fullt med folk. Men de var rätt mysigt. Och det har varit sjukt varmt hela dagen. Det var inte ens kallt att bada. Lovely.

Nu ska jag lägga mig framför en film med min cola och kanske ringa ett samtal eller två... :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0