Underbar lördagsmorgon eller vad!?

Vaknade nio imorse, var ovanligt pigg. Enda nackdelen var väl att jag knappt kunde andas.. Så satans förkyld jag blivit, åh så irriterande. Iallafall, tittade ut och såg soool soool soooool! Satt mig direkt på balkongen med mina skolböcker, drack saft och invigde solglasögonen :D Hehe. Och med papper och nässpray såklart.

Runt halv ett kommer brorsan som jag ska vara barnvakt till fram till typ fem. Efter det så är de dags att göra sig klar för parteeeey. Då kommer Bah's hit, vid åtta far vi och plockar upp Mary på jobbet och sen så bär det av till Fanny! Hur länge jag blir där är frågan, känns som om jag kommer ligga i soffan och snyta mig, haha. Jag ska försöka härda, för jag pallar inte ligga hemma och tråka en dag till. Som det står på min stjärntecken-kopp - Vattumannen loves happening. Så sant, får panik när jag inte har något att göra!

Jag är så glad över att jag har balkong, alltså. Utan den skulle jag nog känna mig instängd. Som igår kväll, eller rättare sagt inatt, så satt jag på balkongen, lyssnade på Down (Candle Light Remix) med Jay Sean och filosoferade lite med en filt lindad kring mig och med lyktan tänd. Så mysigt på något vis, trots att jag var för mig själv. Men de kändes som om du satt brevid mig, som om du var där.

Whatevvaaah, nu ska jag käka frulle.



Brorsan är han var 3, nästan 4 år :') alltså fem år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0