Tjeniiiiiiis!

Hua, så ont i huvudet jag har haft hela dagen. Tror de beror på att de är så sjukt ljust ute och mina ögon är känsliga.. Men nu känns det lite bättre, puh.

Åkte in till stan för att träffa Cassi runt elva, gick runt på stan och kollade lite. Stötte på Mathilda, pratade lite om kryssningen och inte blev direkt mindre pepp efter det! Hehe. Träffade även på småbarnen Ida och Sara och satt med dem på Donken en stund ;) Duktig som man är så köpte man inget! Hihi. Hade lektion till runt två och sen drog jag till körskolan för att surra lite och for sen hem.

Jag har sorterat sopor/glas/pant och sånt sen festen för två veckor sen... Hehe, skäms! Men jag har verkligen inte orkat. När "vi" städade så la "vi" allt i en påse och orkade inte sortera då. Och den var typ huuuur stor som helst! Men nu är den borta, hehe. Anledningen till att jag skriver "vi" är för att jag inte var särskilt involverad i städningen... ;D Haha!

Har ätit och städat och donat, ibland blir jag på städhumör! Asbra, hehe.
Nu måste jag plugga ihjäl mig, prov imorgon! Ikväll ska jag och Khadije träna så måste nog sätta igång med pluggningen nu!

Imorgon är det skola och sen så är det lov fram till den 15 mars!!! Hur skönt kommer inte det bli?! Görskönt! Mums.

Plugga svenska var det dårå, roligare har jag väl sysslat med..

Hörs ikväll, yeyeye



Kaj skrattar tills hon gråter.. Hehe, undra hur mycket skratt det blir på gymmet ikväll egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0