Tisdagskväll med gym

Nu är jag hemma från Friskis! Haha, jag och Kaj skrattade en del dårå.. Åt fjortisvarningar, feta arslen och dålig kordination ;p Haha! Var lite jobbigt, men alltid så skönt efteråt :)

Ikväll blir det ont om sömn känner jag på mig.. Måste plugga, dock är det rätt lätt, men vill få bra på provet. Och jag måste färga håret och lite sånt. Blir det läggdags vid två en natt till? Ajdå, jag börjar nio imorgon.. Fasiken.

Nu ska pluggfingrarna glöda!!!

Mina vänner, som jag nu värderar allra högst, försökte hela tiden få mig att förstå. Ni försökte övertala mig och få mig att inse att det inte var bra för mig. Jag vägrade inse, och jag ångrar det så mycket. I så många år, jag ville inte lyssna. Men nu vet jag vad ni menade. Förlåt för att jag inte lyssnade på er tidigare, inser nu att ni bara ville mig väl..

Jag älskar mitt liv just nu och mår illa av att se ditt namn och se allt du skriver, jag skäms över att mitt namn en gång i tiden har stått skrivet bredvid ditt med ett hjärta emellan. Jag skäms och trodde aldrig jag skulle känna såhär. Äcklad, vad tänkte jag med? Ingenting... En stor pajas är vad du är, väx upp, du borde bete dig vuxet vid det här laget och lärt dig av dina misstag, men du blir bara mer och mer puckad i mina ögon efter varje dag som går!

Med det sagt så ska jag nu öppna boken och göra nytta :)
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0