Tiiiiisdag

Åhh vad jag är trött nu...

Klev upp strax innan sju, tog bussen till stan för att dra till tandläkaren. Så äntligen fick jag min inplastning fixad :) Har ju plastning mellan framtänderna och den hade gått sönder så jag hade en lagomt charmig och ojämn glugg ;) Men nu är den bortah! Efter det drog jag till polisen och gjorde mitt. Sen så drog jag till Friskis och gymmade, helt död i kroppen nu vill jag lova. For sen hem, klockan två ska jag tvätta, guuuuud så roligt...

Sen så ska jag plugga och ikväll ska jag gå till syster och Robban, han fyller år idag :) Grattis grattis! 23 jordsnurr, inte dåligt!

Jag ska hinna färga håret ikväll också, då är jag klar med allt fixande.. Rena rama Elin-makeover-dag idag, först tänderna och nu håret :D Före- och efterbilder sen? ;) Lätt! ;)

Ö-vik i Olssons's stuga på påsklovet är nu klubbat, kulikul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0