Tiiiiiisdag

Underbara roliga tisdag må jag påstå!

Mådde dåligt så gick inte på skolan, missade ju som tur var bara en lektion. Sov till typ tolv, stabilt. Pluggade lite, sen på eftermiddagen kom Khadije och Mary hit. Vi lagade mat, åt kyckligspett med ris :) Åt middag tillsammans på balkongen för första gången iår, mys! Och så en massa tok såklart, som det lätt blir när man är med er, hehe. Sen så for vi till Mary, jag följde med och Kaj hjälpte mig med matten. Halv sju var det dags för bio, Alice i Underlandet! Det var jag, Kaj, Mary, Mariam, Mohammed, Gustav, Mattias och Henke! Och vi tog undantag så vi fick äta godis, mums :) Filmen var söt söt söt!

Efter bion ville vi inte bara åka hem. Stod utanför bion och snackade när folk började kasta popcorn på varandra. Visst, jag var inte helt oskyldig själv. Dock tyckte Mohammed att jag var värd stryk, så han hällde hela popcornsskålen över mig! Och den var typ full! Jag hade bokstavligt talat popcorn överallt; i håret, innanför tröjan och ja... Hua.

Sen åkte Mohammed och Gustav och vi andra åkte till McDonalds SJ. Åt onyttigt, mm, gott :D Fjollade oss som vanligt, hade hur roligt som helst, videon därifrån är inte att leka med, hahaha. När vi ätit klart ville vi gå till hamnen och leka, så vi gjorde det! Hehe. Var hur roligt som helst, skaren var inte särskilt hård så man föll igenom. Vi tävlade om att springa runt en bana snabbast, såg så sjukt kul ut :D Helt plötsligt sjönk man bara ner och försvann, haha! Låter kanske inte kul men det var en sjukt rolig syn :D

Sen så drog vi heeem! Eller ja, jag hem till mig. Efter ett tag fick jag sms av Ante som ville surra och hade lite tråkigt kanske? Mötte honom och typ sen var det dags för mig att sova. Han vinner massa pengar på Svenska Spel. Tycker att han kan ge dem till mig.


Middagsmys på balkongen.


Det är tomt när du inte är här... P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0