Skön dag med en massa saker gjorda

Onsdag a.k.a lillördag, mums.

Var på skolan halv nio imorse för att jag skulle göra prövning i matte! Kan ju inte påstå att det var kul att kliva upp när en slöfock ligger där och är ledig... Suck. Hatar sånt. Iallafall, så tror jag att det gick bra på provet. Jag tror det iallafall, hehe. Sen så åt jag lunch med Mary och efter det så var det en till prövning klockan ett, i aktiekunskap. Gick braaaa! Så skönt att kunna släppa dedär nu, nu är det bara att hoppas på att det går vägen, men jag gjorde iallafall mitt bästa! Mer än så kan man inte göra, eller hur.

Efter det så träffade jag Mary igen, gick på stan och jag köpte en nitarmband från H&M's killbarnavdelning för 19.50! Hihi. Sen kom Mariam också ner till stan, satt oss på Fisktorget och solade i väntan på Kaj. När hon kom så åkte vi till jobbet för att "säga farväl" till Klas och Fanny, deras sista dag på jobbet. Lite tråkigt... Hoppas man håller kontakten ändå! Åt på jobbet och sen gick vi en sväng på Birsta City. Och jag har hittat världens finaste typ tunika på H&M!!! Så sjukt kär, jag måste bara ha den. Så är det bara.

Nu sitter jag hemma. Jag bör plugga. Jag orkar inte plugga, mitt huvud sprängs snart. Och inte blir det bättre för att jag hör tjuvstartspipet från travbanan. Hmm. Något som också suger är att trots att jag inte haft batteri på telefonen på hela dagen så är det ingen som skickat sms! Slog precis på den och förväntade mig en smsbomb med typ 10 sms som det brukar bli, men inte ett enda sms! Sjukt besviken. Hoppas många har ringt istället, hehe.

Näe, det här har jag definitivt inte tid med. Plugga marknadsföring nu. På balkongen med tänt ljus kanske? Låter lite mer lockande iallafall än att bara gräva ner näsan i boken.

En bra dag idag, helt enkelt. Jag känner mig 100 ton lättare. Dock finns det några saker som fortfarande tynger ner en, suck. Skolan tar död på mig.

Ha en trevlig kväll!
Det kommer definitivt Klas och Fanny ha :D Heja Fanny, under bordet med honom!!! :D

Längtar till den 27e. So much.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Under bordet med Klas ja:D

2010-03-17 @ 21:56:44
Postat av: Elin

Bra där Fanny! :D hahaha

2010-03-19 @ 16:15:58
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0