Sjuk Elin = dålig uppdatering

Jaha, då har ännu en vecka gått! Tiden går så ruskigt fort. Har inte uppdaterat sen onsdag, liiiite dåligt stil dårå. Men är man upptagen flicka så är man! Skyller på att jag är sjuk också, hehe..

Onsdag: Efter mitt väldigt söta inlägg i onsdags så vandrade jag iväg för att se film med Ante och Fredrik. Sov sjukt dåligt på natten sen, vaknade flera gånger av världens hosta och av att Ante klagade över sina onda öron. Så när det var dags att kliva upp på torsdagen så låg vi kvar.. Sov länge och hade sjukstuga heeela dagen. Beställde mat till honom, kollade på tv, gick ut med Diesel och bara allmänt latade oss som man ska göra när man är sjuk. Fast.. Jag fick den stora äran att klippa Ante.. För sisådär hundrade gången, hehe. Det blev fint, så klart ;) Blev inte heller någon skola på i fredags, mådde fortfarande dåligt, både jag och han. På eftermiddagen skulle han iväg så då skjutsade han hem mig! Tog de lugnt bara och runt typ sju-åtta kom Mary till mig :)

Har alltid lika roligt med min busfia! Vi var törstiga och orkade inte gå till någon butik, så flörtade lite med Ogge som då var snäll och skjutsade oss till G-punkten, hehe. Sen så kollade vi på fiilm, dock såg jag slutet själv eftersom fröken Olsson kände för att sova! Det är inte lätt att vara liten :) Vid tolv kom Ante till mig och skjutsade hem Mary till ön! En mysig fredag med massa skratt, så klart.

Sen kom det en helg, en lördag med jobb. Trodde jag började tio, så jag var på jobbet halv tio. Mötte en dödstrött Jocke på Navet och vi åkte till jobbet tillsammans och halvsov på bussen, haha.. Men iallafall, det visade sig att jag började elva.. Fetsuck, dock skönt för jag sov/vilade i personalrummet fram till typ elva :) Rätt värt ändå!

Efter jobbet vid fyra mötte jag upp Ante, Linda och Nelly som hade varit på kalas med stortjejen som fyllde fyra jordsnurr :) Gick runt på Birsta en stund och åkte lite här och var. Sen på kvällen blev det mys med The green mile, sorglig film. Blev en bra kväll tillslut, trots omständigheterna..

Imorse blev man väckt av Diesel som slickade mig i ansiktet.. Jippie, hehe. Mitt på dagen fick jag skjuts hem och pluggade en jäkla massa, hejja hejja! Vid typ ett kom mamma och hämtade upp mig, syster och Robban. Åkte sen till mamma i Kovland för att äta middag :) Var längesen nu, så det var på tiden. Åt supergott, drack ett ovanligt gott rött vin och åt efterrätt. Mums. Skönt att slippa göra mat själv, hehe. Åkte hemåt vid åtta efter att ha tittat på Svenska Hollywoodfruar tillsammans, hahaha säger jag bara...

Nu ska jag få i mig lite kvällsfika, ringa något samtal och sova!

PUSS GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0