Packat och klart!

Nu sitter jag här i jacka och grejer och väntar på att segproppen Henke ska hämta upp mig. Ska hem till Jocke och förkröka lite, hehe, vem kom med den idéen?! Knäppisar. Sen så går bussen tolv från stan till Stockholm! Ikväll är det dags för den andra kryssningen på detta år, haha! Har höga förväntningar på detta, så ska INTE somna ;)

Jag klev upp tidigt imorse och trodde att jag skulle vara tvungen att skynda mig som ett tok, men vem är det som väntar på vem egentligen? Hehe. Kollar man på min packning så ser det ut som om jag ska vara borta en vecka, dock är halva väskan enbart mat. Stod och gjorde matlådor klockan ett inatt, iiihh jag måste vara knäpp.

Är hemma på fredag runt tolv på natten, kanske blir en sväng till Stadshuset då för att träffa lite folk ur klassen som ska dit på 100-dagarsfesten eller vad det nu är. Frågan är: lördag, fest eller mys? Hmm, det ena väger faktiskt lite tyngre!

Nu är Henke tydligen på G, så hejdå Sundsvall - och hej Stockholm med en kryssning som kommer bli kaaanon!





Insåg nu att jag inte har någon bild på Jocke, Sara och Mathilda... Det ska det bli ändring på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0