Och så kom det ännu en söndag då

Då var det söndag då och jag har nyligen kommit hem från Henke. Han hämtade mig igår kväll och vi såg på Sommaren med Göran hemma hos honom :) Den hade sina stunder, fast en bättre film har man väl sett. Första gången jag var hemma hos honom, hade väldigt fint :) Granlo är ett bra område också! Var även hundvakt till hans systers jättegoa hund, var jätteblyg för mig från början men sen blev den jättegosig, hihi.

Om sisådär två timmar bär det av till mormor som fyllde år i torsdag :) Ikväll då? En kvälls slappande är nog behövligt just nu, särskilt med tanke på att jag sovit ungefär 12 timmar de senaste tre dygnen...

Orkar fortfarande inte berätta allt om kryssningen, det hände så himla mycket så jag får ta de någon gång då jag har tid! Snackade med en kille igår som vi träffade på båten som heter Ted, han och hans kompisar var från Uppsala och antingen funderar de på att komma upp eller vi ner till dem! :D Jävligt sköna grabbar, alltså. Sjukt roliga.

Nu ska jag käka för första gången denna dag och önska er alla en rolig tråksöndag :) Hehe. Min söndag har än så länge varit hur bra som helst :) Puss på det.



Haha, jag och Ted i våran hytt ;) Gillar bilden, jag ser så sjukt glad ut, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0