Nu har Mary åkt hem... *snyft*

Ja, nu har min kiki åkt hem till ön. Blääää för det.

Gjort idag då? Jobb 11-16, sen så träffade Mary upp mig på jobbet och for sen hem till mig. Lillan gjorde mat :) Tydligen tappade hon halva saltkaret i maten, vilket inte jag kände, så nu kallar hon mig viking ;) Eller så kanske är det hon som är klen? Eller så kanske det var hon som fick de salta delarna av maten? Hehe, jag kör på vikingen :D

Efter maten var det dags för lek :D Jag filmade medan hon hoppade från min balkong ner i snön, haha! Och snöhögen var mycket mindre nu än förut så det blev värsta högt! Men knäpp som hon är så hoppade hon och hennes ben fastnade i snön! HAHAHA! Jag skrattade så mycket så jag la mig ner och filmade väggen för en stund. Hon vickade på kroppen och höll på så hon såg helt psyko ut :D

Sen så gick vi till Ica med syster! När vi kom tillbaka hem så satt vi på balkongen hela kvällen och snackade om allt :') Du är så bäst. Vi snackar om allt, och då menar jag allt.. Till viss del, hehe. Jag älskar dig big time! Nu har min snuttis lämnat mig och nu sitter jag här och ska göra vaaad...?

Nu ska jag äta något, hungrar ihjäl snart.

Du verkar ju vara lagomt lycklig nu, så vad ska du med oss till säger jag bara? Hmm.

DU, bara du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0