MARY GÄSTBLOGGAR

00.51
aldrig för sent för ett blogginlägg, speciellt ett gästblogginlägg.
Varit och bowlat idag. Mcd peoples. Jag, Elin, Jocke, Mohammed och Henke bowlade.
Killarnas heder stod på spel medan Elin och jag typ kämpade för att komma över 200 sträcket.
Ja vi lyckades med det och sista 20 mintuerna blev det lite mer tävling då varken Elinfelin eller jag ville komma sist.
Jag drog stråt att komma på sista platsen. Menmen, sällskapet var underbart.

När vi var färdiga så åkte vi hem till mig. Elin slumrar hos mig.
Imorron ska hon upp tidigt och förbi jobbet och jag ska plugga.

Kikar på tv nu. Tagit massa tokiga bilder också. En liten kvällsfika och sedan blir det sova? Vi får se.
Låter som Elin har somnat på soffan... hon har somnat.

/Over and RamalamaOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0