Magnus Weideskog - Somna bredvid dig

Jag försöker vara stark, jag försöker klara mig
Men sängen känns så stort här utan dig
Jag undrar hur du mår och om du tänker på mig nu
I mina tankar finns det bara du
Jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Jag vet
Att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig

Dagen är ok men på natten blir det svårt
Ensamheten slår mot mig så hårt
Jag klarar ingenting och allt jag gör blir bara fel
Känner mig så obekväm och stel
Jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Jag vet
Att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig

Jättefin låt.. Exakt såhär kände jag för några månader sen, just därför lägger den låten sig lite extra nära hjärtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0