Låt mig andas!

Glöm det jag sa igår om att jag älskar när schemat är fullt!!!

Jag har definitivt inte tid att sitta här egentligen. Har skrivit CV med mamma ikväll, innan de åt vi med syster, jag tryckte i mig en hel kebabrulle :D Hehe, mums mums. Imorgon bitti bär det först av till Jocke i Sallyhill och vi tar tillsammans bussen till stan. Ikväll ska jag alltså hinna med att: städa lägenheten (det är stööökigt), diska (diskbänken syns inte), göra matlådor tills imorgon och packa! Och klockan är snart halv tio... Lovande? Inte särskilt...

Känns som om detta kommer bli en ganska sömnlös natt, kanske uppdaterar lite ikväll... Inatt...
Ska se till så att jag hinner säga hejdå innan jag drar iväg på kryssningen iallafall :D

NU, diska!

Ha en mysig lillördag :) Det kommer inte jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0