Kall jäkla dag!

Har inte så mycket tid över till att blogga, men en snabbis!

Var hos tandläkaren i morse, hade sen friluftsdag idag i Sidsjön, var sen på "jobbet" till fem och fick skjuts hem av mamma. Sitter nu här med syster, eller aa, hon ligger bakom mig och degar, hehe. Jag håller på att göra risgrynsgröt som vi snart ska äta, mums. Första gången det är så tror jag, annars brukar hon göra mat och jag ligger på soffan och slöar! ;) Man får ge och ta här i livet! Just nu ger jag mycket, men tar lite.. Jobbigt.

Sen kommer Kaj och hämtar mig och vi ska på bio! Jag, Kaj, Mariam, Jocke, Fanny, Klas och Mohammed :) Vi ska se Farsan! Hoppas den är bra :)

Aja, skriver kanske mer ikväll beroende på hur trött jag är efter bion!
So long for so long ;)

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0