Helvetesvecka

Japp, de är denna vecka!

Idag: Skola, plugg, osvosv..
Imorgon: Enbart plugg!
Onsdag: Två prövningar...
Torsdag: Ett fett prov...
Fredag: Nykter, ha tråkigt, blahablaha
Lördag: Vit helg med trååååk?
Söndag: Tråååååk?

Okej, visst, nu klagar jag väldigt mycket på att jag kommer ha tråkigt, men det jävligaste är plugget. TVÅ PRÖVNINGAR, alltså: jag ska göra två prov på två HELA kurser, hela böckerna allstå. MUMS... Njaaa. Och så ett stort och svårt prov dagen efter... Jag kommer bli knäpp, typ gå in i väggen...

Iallafall. Något roligt jag har att nämna var att idag efter skolan så träffade jag upp Mary och vi gick på stan en sväng, vi anmälde oss som hårmodeller på Sax&Kam! Visst, jag är väl lite skeptisk för konstiga frisyrer och grejer, men kommer jag med så ska jag ha lite önskemål. Typ som att inte klippa av allt!!! Mitt hår växer så otroligt sakta, så som jag har nu är typ långt för att vara jag... Illa! Annars får se hålla på hur fan de vill. Spännande! :)

Träffade på Ante när jag skulle hem, han handlade käk på Subway... Fy vad gott. Och jag köpte två armband från Vero Moda! Jättefina! Insåg att de var längesen jag unnade mig något, och det var inte särskilt dyra heller. Givet :)

Nu ska jag skriva klart mitt personliga brev och söka en del jobb, sen blir det plugga järnet!!! Usch, usch, usch... Byt med mig, någon?

See ya later aligator
Ps. Det är asnajs väder ute!!!
Elin ♥ Våren




Ser inte riktigt klok ut på bilden, men där ser man hur "långt" hår jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0