Helg? Jajemen!

Då var det helg igen då :) Ohh najs!

Har varit lite dålig på att uppdatera, drar en snabbis, hehe.

Måndag: Skola, åt lunch med Ante på kinarestaurangen där vi brukade äta på våra årsfiranden! Gott gott. Sen så gick jag på stan med syster och kollade lite, sen kom mamma också och jag köpte ett par leggins! Hur sköna som helst, från Gina :) Sen så handlade vi mat och jag övningskörde hem och sen ut till Henke. Såg film med Mary, Kaj och såklart Henke då :) Eller nja, det var ingen film, det var en skräckserie. Med en sjukt snygg kille i.. Till och med Henke tyckte han var snygg, hahaha! Men skratta bäst som skrattar sist, det slutade med att vi skämde upp varandra så mycket med historier och grejer så jag hamnade hemma hos Ante på natten, haha. Jag vägrade sova själv! Jag var så sjukt rädd, Ante frågade om det var nå fel på mig. Och ja, det kanske det är, men efter dedär historierna och allt.. Fy, har nog aldrig varit så rädd.

Tisdag: Såklart skola dårå, åt lunch med Ante även denna dag fast på Bite Line denna gång :) Efter skolan åkte jag till pappa och efter det for jag hem och tog det lugnt för mig själv, pluggade lite och så. Satt ute på balkongen och pratade i telefon halva kvällen.. :)

Onsdag: Världens drygaste dag, var på första lektionen vid tio och efter den lektionen hade jag inte nästa lektion förrän typ tre! Där gick jag omkring och visste inte ett fnatt. Drygade runt med Mary överallt och ingenstans. Svindrygt. Bokade körlektion var det enda vettiga jag gjorde. Sen så var jag på jobbet och joinade Kaj på hennes rast, sen for jag heeem... Mums, vilken rolig dag.

Torsdag: LÖN! Jippie. Fast vissa blev ju gladare än andra.. Var på skolan först då, sen efter skolan var det dags för jobb klockan fyra. Jobbade till nio och fick sen skjuts hem med Kaj! :) Skjutsade även hem Mary, så tog ett tag innan jag var hemma. Trött som ett as.

Fredag, idag: Hade matte första lektionen, sen så hade jag körlektion. Hihi, det gick jättebra! :) Hon sa att hon tyckte jag var jätteduktig och att allt var klockrent! :D Åh, så peppad på körkortet nu. Vill ha, vill ha! Efteråt så var alla lektioner överstökade, gick på stan en sväng med Cassi :) Köpte hårfärg som jag ska fixa ikväll tänkte jag! For sen till jobbet för att träffa Kaj och company, åt där och pluggade matte, hihi :) Nu är jag hemma, helt slut.

Ikväll då? Något hittas de nog på! :)

Nu har jag bestämt mig.. Pärlor före svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0