Friday! I'm in love

..hehe, nej, jag ska inte ut ikväll. Särskilt inte på Friday, I'm in love.

Var "längesen" jag uppdaterade nu, hehe. I onsdags så var jag med Mary, hon hängde på mig hem och då skickade Jocke sms till mig om att han, Mohammed och Henke skulle bowla! Såklart hängde jag och frugan med. Dock blev det torsk för våran del.. Mary kom sist och jag nästsist, jag hade typ 3 poäng mer än henne, hehe.. Killarna körde på allvar minsann!

Efteråt så skjutsade Henke mig och Mary hem till henne. Gjorde lite allt möjligt, blev dock ingen pulkaåkning som de var tänkt, haha! Vi hann däcka...

Sen så på torsdag morgon kom Jane och hämtade mig, vi for till jobbet där jag skulle fotograferas för någon broschyr som Jane håller på att göra. De handlade om service och så, så medan jag gjorde massa serviceminded-grejer så fotograferade en kille, hehe. De var rätt kul faktiskt! Moa gömde sig för att slippa vara med, haha. Får väl se hur resultatet blir, broschyren kommer ju ändå delas ut i stora utsträckningar... Aboe.

For sen tillbaka till Mary, var där en stund och min minimala förkylning blev värre. Somnade på soffan och när det var 10min kvar till bussen så väckte hon mig. Jag kände mig som en zombie, men annars så! Tog bussen till stan, träffade upp syster som skulle köpa smink. Åkte sen hem och åt, tog inte lång tid förrän Mary kom till mig :) Vi satt på balkongen och myste, de var riktigt skönt ute! Senare kom också Fischer. Vid nio drog pärlan hem och de var bara jag och fisken kvar, han lagade min rygg och jag hans. Så sjukt ont jag har i ryggen alltså, skulle behöva tretimmars massage! Kollade på film sen och tvärslocknade, ringde även jobbet och sjukanmälde mig eftersom min hals och förkylning började säga ifrån ännu mer. Suck!

Vaknade upp imorse och det kändes som om hela fejjan var uppsvälld, halsmandlarna hade svällt lite och jag mådde allmänt piss. Ska till vårdcentralen sen och fixa sjukintyg och sen lämna se på jobbet. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, hoppas Henke har lust att ta hand om sjuka stackars mig, hehe.

Nu ska jag sätta mig på balkongen med min aktiekunskapsbok och min käre vän nässprayen och njuta av solen!

See ya later aligator
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0