För mycket på en och samma gång

Fy farao, vilken kväll dethär har varit...

Men känns som om jag får skylla mig själv, trots att det är sjukt jobbigt. Det är mitt fel att jag har såhär mycket plugg denhär veckan och det är mitt fel att jag gjorde det ännu värre med en massa jobbiga känslor. Plugget finns inget jag kan göra åt nu, men känslorna däremot blir det ändring på. Vet inte riktigt vad som hände, har inte riktigt fattat tror jag. Det enda jag vet är att jag sköt mig själv i foten rätt rejält. Jag trodde något som sedan visade sig vara önsketankar. Jag försökte lämna känslorna utanför, men se hur det gick.

Som sagt, jag får skylla mig själv och nu är det bara att kämpa på, på samma spår som innan du kom tillbaka i mitt liv. Jag har klarat det förr och jag var på god väg, men det här var ett jävla depåstopp må jag påstå...

Det känns så självklart på något vis, men det är så mycket som förstör och så har det nästan alltid varit. Tragiskt att det kan bli såhär, verkligen. Men men, sånt är livet antar jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen, kanske dra iväg ett sms eller två. Nå mer plugg orkar jag absolut inte med.

Orkar inte skriva mer nu. Vill bara kura ner mig under täcket och stanna där.
Suck.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0