Firande på Jop's

Ikväll har vi firat mormors födelsedag med middag på Jop's! Fy satan, vad god mat de hade där.. Servicen var väl sådär, men maten var helt klart över förväntningarna! Det var jag, mamma, låtsaspappa, bror, syster, Robban och såklart mormor där :) Jag och Robban fick sitta och vänta på folket i en halvtimme för att vi fick inte plats i bilen, lite smådrygt dårå, som känt är så har jag inget tålamod...

Blir lack på Faceboook! Har en massa roliga filmklipp att ladda upp men det går inte?! Det går inte att ladda upp filer just nu. Vi utför systemunderhåll och kommer att återställa denna funktion snart. Försök igen senare. Störande, det har stått så hela dagen... Aja, I-landsproblem.

Imorgon blir det jobb 11-16 och sen ska jag vara med bästaste Mary! ♥ Har saknat min plutt. Då ska vi ta fram våra barnsliga sidor och leka i snön :D Haha, eller nja, vi ska hoppa från min balkong och ner i snön. Har en fet snöhög precis under min balkong, blev sugna på att mosa den :D Haha!

Vi ska även till polisen och fixa lite grejer, nu ska du få.

Nu ska jag färga håret.. Halv elva på kvällen.. Men vad annars ska jag göra? Min trötthet har nu gått över till att jag är överpigg. SUCK!

XOXO



Såhär går det när man lämnar kameran utom synhåll :') Puss på dig sötnosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0