Farsaaaan!

HAHA, Farsan var riktigt bra! Hua, så vi skrattade. Alla som känner Khadije kan ju tänka sig hur mycket hon garvade, hahaha. Alltså, han var så jäkla rolig. Hans miner, hans kommentarer, ljuden han gjorde och allt kan gjorde! Så jäkla roligt. Han var inte blyg att sätta någon stämpel på invandrare heller, haha... Se den om ni vill skratta! Han är helt klart min idol just nu :D

Jag och Kaj åt godis på bion.. Så imorgon måste vi träna, hehe. Så imorgon blir det skola, hem för att plugga och sen träna vid åtta! Dagarna bara springer iväg, vart tar tiden vägen egentligen? Jag gör en massa saker hela dagarna så natten kommer så plötsligt snabbt! Fast jag spenderar mina dagar på bästa möjliga sätt, så jag klagar väl inte :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med mina clementiner och plugga lite ;)

Tack för ikväll! Och tack Jocke för att du slog mig :( Hehe.

Min framtid - kryssning, plugga som fan i vår, studenten, körkort, Londonresa. Och så ha en jävla rolig tid!!! Med mina underbara vänner och med en massa kärlek :') 
I love my life.




Sonen och Farsan, ler bara jag ser hans söta hals och vackra leende :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0