En lördag inte lik andra lördagar

Ja, jag säger då de ja!

Finns så himla mycket att skriva om, ska försöka komma ihåg! Hehe.

Var på krogen i lördags för tredje gången det här året... Det är fan bra gjort! Det är en gång i månaden, inte särskilt mycket alls alltså. Jag har varit på hemmafester säkert varje helg, ett tecken på att krogen är överskattat!

Men denna gång var det fan kul! Efter brorsan åkt hem kom systrarna Bah hit, gjorde oss iordning och vid åtta åkte vi till jobbet för att plocka upp Mary! Tur attt vi kom just då, fick reda på efteråt att det brunnit i typ en lyktstolpe eller vad det var, så Carolina och Henke var tvungna att ringa brandkåren! Hua. Iallafall, sen for vi till Finsta och plockade upp Örnie och hans kompis Robin. Var lite trångt må jag påstå, sex personer i den där lilla bilen, hehe. Åkte till Ica Maxi för att chauffören skulle köpa läsk, hehe. Sen bar det av till Fanny i Korsta! Var där med en hel del folk, vi dansade och hade kul, sjöng gjorde vi också men efter ett tag var det färdigsjunget för min del eftersom jag tappade rösten totalt! Men vi skrattade bara åt det, hehe.

For sen till stan, höll på köra åt helvete i svängen vid rödljusen vid typ tandläkaren. Var på väg in i snödrivan, men i sista sekund slänges vi åt andra hållet. Våra hjärtan stannade för en stund, hua! Gick till Memento men vi kom inte in, det var bara Niklas som kom in. Vi var jag, Khadije, Mariam och så deras kompisar Niklas och Maria från Piteå :) Så vi drog till Allstars istället! Dansade och hade roligt, träffade på mitt ex som tog mig ut för att prata. Surrade om lite allt möjligt, deep talk skulle jag vilja påstå. Sött var det iallafall :) Gick in sen och jag var med honom och hans kompisar den sista halvtimmen!

När vi gick ut träffade vi på Vicky, Issa och Julia. Jag, Ante och Emil gick med dem en bit och sen så tog jag och Ante taxi till mig! Gratis, hehe. De gillar vi!

Sov sen till typ nio, vaknade upp, sov mer, vaknade, Ante gick hem, sov, vaknade, sov och vaknade klockan halv sju!!! Gud, så illa. Att vara sjuk och gå ut är inte bra, kände det verkligen dagen efter. Åt litegranna, sen vid halv tio mötte jag upp Ante som var ute och gick med Diesel :') Umgicks som kompisar och hade rikigt roligt, som på gamla goda tiden! Jag slocknade där tillslut, helt död.

Och så idag då, dags för skola igen! Bläää. Är på skolan nu, har lunch och börjar inte förrän ett... Lagomt drygt. Fick skjuts med Ante imorse, åkte med hans nya bil för första gången! En Volvo S60 T5, finfin! Hade filosofi imorse, mycket roligt... Not. Snart är det dags för marknadsföring. Hejja! Jobbig dag. Fick dock träffa Mary och Mariam på lunchen vilket gjorde saker och ting lite bättre.

Fick ett mycket givande samtal imorse. Nu jävlar ska du få.

Dags att ge sig med skrivandet nu, jag håller på att svettas ihjäl. Denna datasal är inte att leka med, varmt som faeen...

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0