Awesome helg!

Tack för en störtskön helg allihopa! :) You make my day.

I fredags stannade jag hemma och tog det lugnt, blev inringd att jobba på lördagen så tyckte att jag kunde ta en slappardag för mig själv :) Jobbade 11.30-16 i lördags, det var ett riktigt roligt pass. Vi hade tävlingar gällande servicetider i DTn, där jag stod, och i kassan tävlade om den som sålde mest av dem i kassan :) Vet inte vem som vann, hehe. Man får biobiljetter iallafall, känns inte som om vi i DTn fick särskilt bra servicetid med tanke på allt folk?! Det var helt sjukt med folk och vi var inte tillräckligt många som jobbade, tyckte jag iallafall. Fick äntligen pusta ut vid fyra, då var systrarna Bah där och Ingrid :)

Jag, Mary och Khadije for sen ner till Birsta för att kolla på lite kläder, hittade en jättesöt och skön tröja! Köpte den såklart, hihi. Har inte kostat på mig ngt riktigt fint på länge, och jag blev kär :) Rätt billig också, 199:- på Gina. Gillart!

For sen hem till Mary och hämtade lite grejer och sen for vi hem till mig och fixade oss :) Vid halv nio plockade vi upp Angelica i Bergsåker och sen Mariam på jobbet. Sen var det partytime hos Henke!!

Jag orkar faktiskt inte ta nå detaljer.. Eh, aa.. Hehe. Vi åt på Donken vid tre iallafall och sov över hos Henke. Han, jag, Kaj och Mariam stendog i bäddsoffan vid typ fem-halv sex. Sött.

Idag har vi baaaara slappat, iallafall jag och Kaj ;) Klev upp vid typ halv tolv eller ngt sånt, städade Henkes lägenhet och sen så gick vi ner till Ica och handlade lite käk. Sen så åt vi kycklig med bulgur och vitlökssås :) Jag blev för övrigt mobbad för att jag inte visste hur man skalade vitlöksklyftor.. Say whaaat, jag har aldrig gjort de förr, klart man inte kan då ;D Haha..

Mariam började jobba fyra så jag och Kaj skjutsade henne dit och sen for vi två ner till Birsta, idag igen. Jag köpte hårfärg, billig sådan. Eller aa, slingfärg köpte jag. Var där till stängning, plockade upp syster på jobbet och for sen hem. Ikväll har jag väl egentligen inte gjort ett judas, försökt pluggat Marknadsföring, men hur kul är det egentligen då?! Hua, så trist.

Bör fanken plugga nu. Prov imorgon, om jag inte minns fel..

Skriver kanske senare, om inte så godnatt :)



Sliten Khadije dagen efter? ;)
Hon håller för övrigt i en av tusen bitar av en köksstol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0