You don't know what you got until you're missing it a lot

Ah, som en ny människa! Nyduschad och nybäddad säng, hehe.

Livet leker just nu. Trivs oförskämt bra med mitt liv som är. Jag tar studenten om exakt en vecka, jag har jobb, jag har egen lägenhet, jag har ett körkort på g, jag har underbara vänner och allt stämmer helt enkelt. Eller ja, det saknas bara en sak. Saknar han som ger mig en puss på pannan på morgonen, han som konstant berättar hur mycket han älskar mig, han som aldrig skulle kunna såra mig och som gör allt för mig. Men det känns som om man måste flytta bort från denna smutsiga stad för att hitta honom. Den här staden är helt sjuk, tamefan.

Ska fixa iordning matlåda tills imorgon nu så jag för första gången kan käka lunch på jobbet, hehe. Spara pengar is the shit...

Imorgon är det fredag vilket innebär fest hos Jocke! :D


Såhär snygg är jag på jobbet :D Haha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var jobbar du?;P

2010-06-04 @ 07:35:35
Postat av: elin

jag jobbar på telia kundtjänst :)

2010-06-05 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0