Vuxenlivet = trötthet

Tjolahopp!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen.. Fy skäms. Men han haft så sjukt mycket att göra.

16 juni - Efter jobbet åkte jag hem och sen kom Sandra till mig. Hon sov hos mig. Tror jag. Har jag för mig. Aja. Åt chips och kände oss tjocka.

17 juni - Mammas födelsedag!
Var med Sandra och Mary på Memento där det var Ladies Night! Sjöng karaoke och lattjade tillsammans med ett gäng tjejer där jag kände en men det var precis som om alla var där tillsammans.. Haha. Lite smått roligt. Hörde en hel del sorgliga historier under kvällen som fick mig att bara vilja ringa till alla jag älskar/älskat och bara säga de. Åh hua. En dag kan det hända även mig, lika plötsligt.. Usch, jag ryser. Fick iallafall skjuts hem med Fischer. Kunde inte sova.

18 juni - Vaknade upp, död som ett lik. Nu börjar jag igen...GAAH. Kom hem efter jobbet, hann inte vara hemma länge förrän Ida ville komma till mig. Hon var hos mig ett tag och efter de gjorde jag mig iordning för att dra ut med Linda och Marie! Skulle ta de lugnt, men Linda lurade med mig ut den jäkeln, hehe. Var först hos Marie dit Ante och Fredrik kom efter en stund. De skjutsade ner oss till stan där vi först drog till Irish. Där blev jag bjuden på en cider för att tjockisen tyckte att jag hade världens vackraste ögon..han måste varit full.

Sen drog vi till Memento dit även Emil kom. Det var även där som allt började gå utför. Jag och Linda blev bjuden av en kille från Kalix som följde efter oss resten av kvällen, haha! Gick sen till Allstars där vi blev bjudna på ännu mer av Peter. Tog en klunk, sen sa det stopp. Linda tyckte också att jag skulle stoppa, så hon ringde Ante som kom och hämtade mig.. Skjutsade runt lite folk och sen for vi till Ante och stendog! Iallafall jag. Förlåt, Ante Bante.

19 juni - Var hemma runt ett då jag fick skjuts hem för att grabbarna grus skulle träna (som vanligt) och jag soooov som en stoooock fram till klockan fem! Smart som jag var så hade jag lovat att möta upp July i stan vid kvart i sex men bussen som gick halv var ju omöjlig att hinna med, ville inte direkt åka iväg och se ut som en fågelskrämma. Åkte till Bella i Nacksta och var där vid halv sju. Vi beställde Bite Line-pizza, jag delade med July och Ellinor. Sjukt gott det är alltså! Vad skulle Sundsvall vara utan Bite Line? En håla utan god pizza!

Fick sen skjuts med Emil hem till mig för att jag skulle hämta mitt bankomatkort. Han följde med upp så att han kunde få se min lägenhet efter att jag bott där i exakt ett år :) Och då menar jag exakt! Fick skjuts tillbaka till Bella där jag lyckades gå vilse i Nacksta, hahaha, det kunde ha slutat grymt dåligt.. Vid halv tolv fick vi alla skjuts ner till stan! Jag och July satt oss i öltältet mitt på torget där vi träffade en del folk! Skulle sen träffa hela gänget på Memento men när vi kom dit så hade de dragit någon annanstans.. Var med Ante, Linda, Billy och hela Teliaköret. Vid två gick vi till Allstars, dock så lämnade July mig med Ante och dem för hon skulle hem till sin boyfriend ;) Hehe. När de stängt började vi hela ligan att gå bort mot polisstationen och fråga mig inte varför. Linda skulle dra med mig på efterfest, vilket jag inte orkade. Men det slutade med att jag och Ante GICK hem, det orkade jag jävlar annama?! ;p Vi sov hos honom, vi orkade inte gå hem till mig, minsta lilla metern gjorde ont. Och jag gick barfota. Yippie! Kunde dock inte sova eftersom folk ringde och väckte oss runt fem-sex på morgonen....!

20 juni - Åkte hemifrån Ante när syster hämtade mig. Vi åkte till mamma för att fira henne eftersom hon fyllde år den 17e :) Åt tårta och jättegod mat. Sov även där en stund, hehe. Så fort jag kom hem plockade Ante upp mig och vi åkte på Max. Åkte sen hem till honom och myste framför VM :) Somnade ganska tidigt, dock ringde de även denna natt vilket väckte oss. Suck.

21 juni, idag - Klev upp halv fem imorse (!!!) eftersom fam. Dahlström skulle åka till Gotland :) Ante körde hem mig innan och gav varandra ett hejdå (han kommer vara borta i en vecka..."wow"). Hemma slocknade jag, efter en timme var de dags att kliva upp och jobba 8.15.. Nu ska jag lägga mig och sova en stund, ringa något samtal och proppa i mig chips.. :) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0