Olycklig sjukling

Åhh jag orkar inte vara sjuk!!! Är hemma från jobbet idag också. Det suger. Det suger ännu mer att vi hade planerat utgång ikväll eftersom Maxim kommer hem. Men utgång, sjuk och jobb är ingen bra blandning. Ska göra mitt bästa för att komma iväg till jobbet imorgon. Banne mig!!!

Vid halv sex ska jag ner till stan för att möta upp July som jag ska vara med en stund. Sen ska jag hem och sen ska jag, Sandra och Maxim till Fischer. Alla bor i Granloholm, men jag har närmast ;) Haha, tar en minut. Soooft. Skönt att för en gångs skull inte vara hemma hos mig, slipper städa!!! Weeeii ;)

Nu ska jag fortsätta städa lägenheten. Har varit vaken i 4 timmar och de enda jag orkat med är att diska. Och jag är långt ifrån klar. Suck. En vacker dag bor jag inte själv. Och då är det inte jag som har uppgiften att diska!!! Nevah evah, såååå tråkigt. Jag kan tvätta bilen och städa, men diska det får du fan sköta. Ha! Så äre!

Härligt väder idag förresten.. Solen har hjälpt mig att piggna till idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0